Yara's Exchange Year

New York City

Hallo,

Ik wilde jullie graag nog laten weten hoe mijn dagen in New York zijn gegaan. En ik kan je vertellen het was zo leuk

We zijn de dag van aankomst naar een shopping mall geweest en hebben daarna pizza gegeten wat natuurlijk altijd goed is   . De tweede dag gingen we met behulp van een gids naar plekken in New York. Als eerst gingen we naar het 9/11 memorial en hebben we een Boat Tour gedaan langs het vrijheidsbeeld. Onze lunch was langs het water en we keken uit op de Brooklyn Bridge. De bedoeling was om na onze lunch over de Brooklyn Bridge te gaan lopen, maar doordat er zoveel verkeer duurde het te lang om daar te komen dus zijn we gelijk naar Coney Island gegaan. Hier hadden we twee uur vrije tijd en hebben we van alles gedaan… Ons avond eten was weer pizza    , om daarna weer vol energie naar The Top of the Rock te gaan. We hadden hier ongeveer 2 uur de tijd en hebben we mooie foto’s kunnen nemen. Eenmaal terug in het hotel gingen we allemaal naar bed en konden we niet wachten op de volgende dag.  

Op dag drie begonnen we met een wandeling door Central Park, waar we alle bekende dingen hebben gezien. Daarna zijn we kort gestopt bij Grand Central Terminal om hier naar binnen te gaan. Onze lunch was deze keer in Washington Square Park (en hij was beter als gister   ) vanuit het park gingen we naar de High Line. Dit is een oude trein rails die ze hebben omgetoverd tot een park, we hebben maar een deel hier van gewandeld omdat het anders veelt te lang ging duren. Onze volgende stop was net voor Time Square waar ze allemaal winkels hadden die we konden bezoeken om vervolgens te gaan eten in het Hard Rock Cafe. Het was dus deze avond een burger  , als je klaar was met eten mocht je naar Time Square gaan om daar rond te kijken. We hebben allemaal straat artiesten gezien en we zijn de m&m store ingegaan. Toen we terug waren in het hotel hebben we informatie gekregen over de vlucht naar ons gastgezin en ben ik lekker gaan slapen om klaar te zijn voor de spannende volgende dag.

Op zaterdag was het zo ver om naar mijn gastgezin te vliegen. Ik was super nerveus  , maar uiteindelijk viel alles hartstikke mee en heb ik het op dit moment super naar me zin!  

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active